Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Η μουσική της ημέρας - "Hana": Ένα τραγούδι από την Okinawa

Η Ιαπωνία δοκιμάζεται τις τελευταίες ημέρες μετά από τον ισχυρότατο σεισμό των 8,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, το φονικό τσουνάμι που ακολούθησε και την διαρροή ραδιενέργειας από τις εκρήξεις σε πυρηνικά εργοστάσια. Χιλιάδες άνθρωποι έχασαν την ζωή τους, χιλιάδες αγνοούνται, πόλεις, χωριά, κατοικίες καταστράφηκαν, περιουσίες χάθηκαν, το περιβάλλον δέχτηκε μεγάλο πλήγμα, ζωές βρίσκονται σε απόγνωση, αγωνία, τρόμο και πόνο.

Ο Ιαπωνικός λαός, είναι ένας αισιόδοξος και υπομονετικός λαός. Από προσωπική μου εμπειρία και καθώς έχω πολλούς καλούς φίλους στην Ιαπωνία και μετά από ταξίδι μου και παραμονή μου εκεί, ανακάλυψα πόσο φιλόξενος και ευγενικός λαός είναι. Επίσης μου έκανε ιδιαίτερα όμορφη εντύπωση πόσο πολύ εκτιμούν, αγαπούν και σέβονται την Ελλάδα και τους Έλληνες!

Σήμερα θα ακούσουμε το τραγούδι με τον τίτλο "Hana", που στα Ιαπωνικά σημαίνει "Λουλούδι" και έλκει την προέλευσή του από την Okinawa, τραγουδισμένο θαυμάσια από την τραγουδίστρια Rimi Natsukawa.

Με μιάν ευχή, λιγότερο πόνο, φόβο και θλίψη γιά όλους τους ανθρώπους τόσο στην Ιαπωνία, αλλά και σε όλο τον κόσμο. Καλημέρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου